Audyt strony, analiza i consulting
Każda strona internetowa powinna spełniać pokładane w niej zadania i efektywnie wspomagać działalność operacyjną i wizerunkową firmy.
Każdy wymiar funkcjonowania strony, przed dokonaniem konstruktywnej oceny jej funkcjonalności merytorycznej, sprawdzamy w oparciu o narzędzia pozwalające na pełną analitykę i ocenę parametrów technicznych oraz profilu odwiedzających stronę wraz z porównaniem typowego profilu odwiedzającego dla określonych oczekiwań właściciela strony.
Analizujemy konwersję odwiedzających stronę i ich zachowania do podjętych kroków tj. zapytania, telefony czy realne wizyty lub wykreowane leady.
Przeprowadzamy również pełny audyt techniczny i/lub ocenę możliwości pozycjonowania. Na podstawie dedykowanych narzędzi przeprowadzamy pełną analizę, tzw. bilans otwarcia. Po odpowiednim czasie obserwacji strony, jesteśmy w stanie zaprezentować możliwe rozwiązania techniczne (oraz merytoryczne) w oparciu o zebrane dane analityczne pozwalające na wprowadzenie rozwiązań i osiągnięcie oczekiwanych efektów strony.
Dla każdego naszego partnera przeprowadzamy merytoryczne i techniczne:
- audyty,
- consulting
- pełną analitykę,
- analizę
dotyczące:
- strony internetowej,
- bezpieczeństwa,
- zarządzania danymi (incl. RODO, CRM),
- komunikacji ze środowiskiem zewnętrznym firmy,
- kreowania leadów,
- efektywności strony (konwersja odwiedzin),
- ergonomii strony internetowej,
- pozycjonowanie,
- rebranding,
- rozszerzenie działania firmy – up/cross sale. itp.
Nasz zespół świadczy usługę kompleksowo tzn. analiza problemów, znalezienie przyczyny niepoprawnego działania lub braku oczekiwanych efektów, propozycję rozwiązań w celu osiągnięcia konkretnych ustalonych oczekiwań krótko i długoterminowych.